منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


بیایید جدی باشیم!

دریافت

 

استاد پناهیان :

روایت است که میفرمایند : وقتی ظهور محقق میشود، مومنین میگویند ما انتظار نداشتیم اینقدر زود بشود. این را چه کسانی میگویند؟ همین من و شما میگوییم.

 

حضرت آقا:

 امروز یک عده ای در بخش های مختلف دنیای اسلام به نام گروه های تکفیری، سلفی و وهابی، علیه ایران، علیه شیعه، علیه تشیع دارند تلاش میکنند. کارهای بدی میکنند، کارهای زشتی میکنند؛ اما اینها دشمن اصلی نیستند. این را همه بدانند. دشمنی میکنند، حماقت میکنند اما دشمن اصلی، آن کسی است که این ها را تحریک میکند!

از: فجر کلیپ

  • چشم به راه

نظرات (۷)

  • ی آنتی زایون
  • سلام
    ممنون .. دانلود کردم..خسته نباشید
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    سلامت باشید...
    سلام و رحمت

    انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا
    خدا کنه موقع ظهورشون سرافکنده و مغبون نباشیم
    انشا الله در رکابشون باشیم

    از نظر لطفتون ممنونم
    التماس دعا

    من انتظارش رو نداشتم
    با این حال سلام آقا
    ته صفم قبول کنی خوب
    فقط گردنم رو نزن تو رو خدا
  • محدثه انصاری
  • چخ جالب بود امیدوارم هنگام ظهور انتظارش رو داشته باشیم
    پاسخ:
    إنشاءالله...
  • عبدالرّحمان کاشانی
  • سلام
    من خودِ اُستاد پناهیان رو از نزدیک دیدم، خیلی جوِّ سنگینی بود! خیلی جدّی... خُب دلیلش هم همینه که فرمودند...

    این کلیپ رو خودتون درست کردید؟ یه موسیقی ملایم هم خوب بود در زمینه پخش می شد...

    پاسخ:
    علیکم السلام.
    البته نمی توان از لطافت روح این استاد عزیز هم چشم پوشید...



    خیر، کار از ما نبود...
    عذرخواهم که منبع را ذکر نکردم... اصلاح شد.
    خیلی عالی بود ...


    پاسخ:
    ممنونم.
    دستتون درد نکنه
    پاسخ:
    خواهش...
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">