منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


اصرار آقا...

دوستان عزیز و انقلابی!

نکته ای است از سخنان آقا که با وجود اهمیتش، کم به آن توجه کرده ایم....

بنده در افسران خواندم...

افسران - حتما "بخوانید/اصرا

ماه رمضان سال 91 بود در دیدار با اساتید دانشگاه وقتی صحبت رهبر انقلاب به مسائل بیداری اسلامی و نقشه های آمریکا در مورد منطقه خودمان رسید، در مورد واژه خاورمیانه توضیح مختصر اما بسیار مهمی دادند:
" البته من اصرار دارم این منطقه را «غرب آسیا» بگویم، نه خاورمیانه. تعبیر خاور دور، خاور نزدیک، خاور میانه درست نیست. دور از کجا؟ از اروپا. نزدیک به کجا؟ به اروپا. یعنی مرکز دنیا اروپاست؛ هر جائی که از اروپا دورتر است، اسمش خاور دور است؛ هر جا نزدیکتر است، خاور نزدیک است؛ هر جا وسط است، خاورمیانه است! این تعریفی است که خود اروپائی‌ها کردند؛ نه، ما این را قبول نداریم. آسیا یک قاره‌ای است؛ شرقی دارد، غربی دارد، وسطی دارد؛ ما در غرب آسیا قرار داریم. بنابراین منطقه‌ی ما اسمش منطقه‌ی غرب آسیاست، نه منطقه‌ی خاورمیانه".


اما با گذشت تقریبا دوسال از بیان این نکته مهم ، بسیاری از افراد از جمله مسئولین از این موضوع غفلت کرده و به کرات شاهد این هستیم که به وقت افتتاح پروژه های عظیم و افتخارآفرین در سطح منطقه از واژه خاورمیانه استفاده می شود که به تبع آن در اخبار و گزارشات حتی در رسانه ملی این واژه نامانوس به گوش مردم می رسد.

  • چشم به راه

حضرت آقا

نظرات (۱)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">