منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


برای ما بساط کربلا درست میکنی؟...

اگر چه تو طبیبی و دوا درست میکنی،

گهی برای خیر ما بلا درست میکنی...

از این طرف همیشه بارها خراب میکنم،

از آن طرف همیشه بارها درست میکنی...

کنار تو غریبه های شهر نیز راحتند!

تویی که از غریبه آشنا درست میکنی...

گدای بی نوای کوی تان شدن بدست من نبود؛

تو با کریمی خودت گدا درست میکنی...

اگر چه من خجل شدم، اگر چه سنگ دل شدم،

تو از وجود سنگ هم طلا درست میکنی!

من از گناه خسته ام، از اشتباه خسته ام،

بجان مادرت بگو مرا درست میکنی؟...

از این دلی که سالهاست بندگی نکرده است،

فقط تویی که بنده ی خدا درست میکنی...

تو یک غروب میرسی و گنبد بقیع را

شبیه گنبد امام رضا درست میکنی...

تو را قسم به گریه های زیر قبه ی حسین،

برای ما بساط کربلا درست میکنی؟...



+ اللهم ارزقنا زیارة الحسین(سلام الله علیه)....

++ اللهم عجل فی فرج مولانا و ولی امرنا مهدی(علیه السلام)...

+++ التماس دعای فراوان.

نظرات (۵)

حسین من ؛
بیا و این دل شکسته را بخر
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • گهی برای خیر ما بلا درست میکنی

    چه قشنگ
    روزیتون کربلا 
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    ):
    دعامون کنید.
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...
  • فانوس نگاهم را آویخته ام بر در
    من منتظرم زیرا
    گفتند که می آیی ...

    اللهم عجل لولیک الفرج

    منتظر نگاهتون
  • وبلاگ شمس
  • عــــاشق آنست که پای غــم دلــــدار بماند                           هـر که شد محـرم دل در حـرم یـار بماند
    عشق شیرین حسیــــن است معمای جنـون                          وآنکه این کار ندانست در انکــــار بماند
    محض لبهای حسین است که تا شور نشور                           آب حسرت شد و در چشـم گهر بـار بماند
    از صـدای سخـــن عشــق ندیدم خـــوشـتر                            درس عشقی است که از نام علمدار بماند
    کـــــــربلا مرکز دلهای گرفتار حســــــین                               یادگــــــــاری که در این گنبد دوار بماند
  • ... حسینی ...
  • شام! ای پیچیده در حرارت عصیان!

    محکم‏تر بزن این تازیانه‏ های پی در پی را که فردا از جای تازیانه‏ ها،

    هزاران بهار جوانه خواهد زد. خرابه‏هایت،

    آرامگاه ملایکی‏ست که بر دیواره‏ های ویرانِ شرم سر می‏ کوبند.

    شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) تسلیت باد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">