منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


بیاد شهدای تشنه لب

جهت مشاهده در سایز بزگ تر بر روی تصویر کلیک کنید.

 

برگرفته از عشاق الزهراء

oshag-zhra.blogfa.com

طراح: بابک الماسیان

 

 

 

مانده بودیم وسط میدان مین. همه مجروح بودند و خسته. یه رزمنده ی زخمی چند  متر آنطرف تر از من افتاده بود. دست و پایش را روی زمین می کشید. انگار  دردش شدید شده بود. با آرنج خودش را کشید جلوتر. کم کم از من دور می شد.  فکر کردم می خواهد از میدان مین خارج شود. گفتم: « با این همه درد چرا  اینقدر به خودت فشار می آوری؟ » گفت: « چند تا مجروح دیگر آنطرف هستند. من  هم چند دقیقه بیشتر زنده نیستم. می خواهم قمقمه ی آبم را برسانم به دست  آنها »

الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

  • چشم به راه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">