منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


بیست دقیقه تجدید قوا

امروز بعد از هفته ها بالاخره توفیق شد به زیارت تو بیایم، روح خدا...

در راه چشمم را پرچمی در اهتزاز گرفت و بعد ناخودآگاه نگاهم را کشید سوی گنبد مرقدت...

گویی امتداد هر پرچمی که نام مبارک الله بر آن نقش بسته، می رسد به قلب تو...!

...و بعد از مسیری طولانی و زیر آفتاب گرم 8 صح(!)، رسیدم پای ضریحت...

بعد از سلامی و نمازی، لبخند در قاب عکس، دلم را لرزاند...

انگار با لبخند حتی صلابت نگاهت بیشتر است...!

لحظه های اخر، با زیارت ضریح چشمانت گذشت و این زیارت سخت به من چسبید...

تجدید بیعت، یاداوری وظایف، یاری گرفتن، دلِ تنگ را جلا بخشیدن... همه و همه با یک زیارت 20 دقیقه ای تو نصیبم شد....

 

پ.ن: إنشاءالله بین این زیارت و توفیق بعدی فاصله مثل قبل نیفتد...

  • چشم به راه

امام خمینی(ره)

نظرات (۱)

شادی روح امام و شهدا صلوات
پاسخ:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">