منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


تا بیایی...

بر بام تنهایی نشستم تا بیایی . . .

با گریه‌ها دل را شکستم تا بیایی . . .

درهای این دل را برای سال‌ها سال

بر هر که جز محبوب، بستم تا بیایی . . .

آری میان آسمان خاطراتم

تنهای تنها با تو هستم تا بیایی . . .

با یک دل پرخون و دستان تمنا،

چون لاله‌ای ساغر به دستم تا بیایی . . .

شرط گسستن بود، حرف آخرینست:

زنجیرهایم را گسستم تا بیایی . . .

در انتظارت ای سیه چشم سیه خال!

از هر سیاهی بود رستم تا بیایی . . .

وقتی که ساقی جمعه را روز تو نامید

با باده‌های جمعه مستم تا بیایی . . .

من در بلندای غم تنهایی خویش

بر بام تنهایی نشستم تا بیایی . . .


پدیدآونده: سید محمد هادی حسینی

  • چشم به راه

امام زمان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">