منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


تجمعی که نبودم!!

سلام.

انگار قسمت نبود حضورمان....!

همان ساعت کلاس داشتیم... ):

خیلی می خواستم باشم بین معترضین، اما چه کنم که نشد؟!!...

البته از آنجا که قول داده بودم به برخی دوستان که گزارشی از تجمع ارائه بدهم و حالا شرمنده ی آنها هستم، گفتم لااقل کمی حرف هایم را در این باب بنویسم.

عکس های مراسم در فرهنگ نیوز و سایر خبرگزاری ها هست... می توانید دید!

اما این عکس را به شخصه خوشم آمد...:

و اما درد ها...-که کم نیستند- ... :

اول از همه، گله ام برمیگردد به رسانه ها...

چرا هیچ صدایی از این تجمع در نیامد و اگر آمد، بزور بود و تکذیب هم شنید و البته دیر هم بود!!

چنین مراسمی در سال "جهاد فرهنگی" پوشش خبری نمی خواهد؟؟!!...

حالا اگر بیشتر بنگریم، از صدا و سیما کم نباید شکایت کرد...!

از آموزش و پرورش نیز هم...

و از مردمی که فراموششان شده است خوبی های دین....

و.....

و.....

وضع فرهنگ اصلا خوب نیست!!

مریض مان حالش وخیم است...

کاش طبیبان حاذقی باشیم...

  • چشم به راه

فرهنگ

نظرات (۴)

سلام 
عیدتون مبارک...

امام علی علیه السلام فرمودند:

مؤمن آن کسى است که خود را به جهت رفاه مردم در زحمت بیندازد و دیگران از او در أمنیّت و آسایش باشند.

بحارالأنوار: ج ۷۵، ص ۵۳.
پاسخ:
سلام علیکم.
عید شما هم مبارک...

ممنونم.
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • در کــلاس حـــفظ تقوا و شـرف / دختران درّند و چــادر چون صــدف 

    بهترین سرمایه زن چادر است / زانکـه زن را زیـنت زن چـادر است 

    حـفظ چـــادر در سـرای اقــتدار / دخــــتران را هـست تــاج افـــتخار 

    حفظ چادر حفظ دین و مذهب است/ شـــیوه زهـــرا و درس زینب است 

    حفظ چادر سدّ فحشا می شود / رو ســفیدی نــزد زهــرا می شود 

    حفظ چادر چاره ساز کارهاست / حــافظ گــل از هـجوم خـارهاست 

    خواهرم چادر برایت زینت است / بهترین گوهر حجاب یک زن است

  • ₪نگـارنـده ₪
  • کاش طبیبان حاذقی باشیم...




  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • منم نتونستم برم
    :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">