منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


توصیه ها 29 | وداعى غم انگیز با یارى عزیز

امام خامنه ای(مد ظلّه العالی):

«السلام علیک من قرین جل قدره موجودا و افجع فقده مفقودا»؛ سلام بر تو اى نزدیکى که وقتى بودى گرامى بودى و حال که در آستانه رفتن هستى، رفتنت فاجعه است و ما را غمگین مى کند همچون کسى که عزیزترین عضو خانواده اش را از دست بدهد.

«و مرجو آلم فراقه»؛ سلام بر تو اى تکیه گاه امید که در هنگام مفارقت، ما را متالم و رنجور کردى. آن ماه که در جان انسان رسوخ داشت، وقتى از جان فاصله مى گیرد جایش را غم پر مى کند. آن فهمیدن ها و صفاى ضمیر دیگر نیست. آن نشاطى را که انسان در ماه مبارک رمضان براى نثار و ایثار دارد در غیر ماه مبارک رمضان ندارد. اگر انسان در این ضیافت حق از خدا، غنا و بى نیازى طلب کند، چیزى او را به خود متوجه و مشغول نمى کند; نه از کسى مى ترسد و نه از بذل جان دریغ مى کند.

«السلام علیک من الیف آنس مقبلا فسر و اوحش منقضیا فمض»؛ سلام بر تو اى دوست با الفت که وقتى آمدى، ما را مسرور کردى و وقتى رفتى، ما را گداختى و رفتى، داغ زدى و رفتى! این حرف، حرف یک انسانى است که با باطن روزه این ماه و با باطن لیله قدر در تماس بوده است.

نظرات (۳)

  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
  • فانوس جزیره
  • چه زود گذشت این میهمانی هم ...



    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    و من چه کم بهره بردم...




    سلام و رحمت خدا بر شما.
    سلامت باشید...
    السلام علیک من قرین جل قدره موجودا و افجع فقده مفقودا
    السلام علیک من الیف آنس مقبلا فسر و اوحش منقضیا فمض

    سلام
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    بسیار محتاجیم بزرگوار.
    علی یارتان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">