منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


توصیه ها 6 | راه نزدیک است

امام خامنه ای(مد ظلّه العالی):

ماه رمضان، ماهی است که می‌شود با تذکر و توجه در آن، به جبران کرده‌های ناپسند پرداخت. در «دعای ابو حمزه»، عبارتی بسیار تکان دهنده وجود دارد؛ که آن عبارت، این است: «واعلم انّک للرّاجی بموضع اجابةٍ و للملهوفین بمرصد اغاثةٍ و انّ فی اللّهف الی جودک و الرضا بقضائک عوضاً من منع الباخلین و مندوحةً عمّا فی ایدی المستأثرین و انّ الراحل الیک قریبُ المسافة و انک لا تحتجب عن خلقک الاّ ان تحجبهم الاعمال دونک.» (مفاتیح الجنان، دعای ابوحمزه ثمالی)

فرد دعا خوان و ثناگو، عرض می‌کند: «ای خدای من! من امید به تو را بر امید به غیر تو ترجیح دادم. پناه آوردن به تو را جایگزین پناه بردن به دیگران کردم و می‌دانم اگر کسی به سوی تو بیاید، راه نزدیک است... .»

 

بیانات آیة‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه تهران، 73/11/14.

  • چشم به راه

حضرت آقا

ماه مبارک رمضان

نظرات (۴)

راه نزدیک است...اما توفیق می خواهد.
بودن در مسیرش،فهم مسیرش جز به توفیق الهی میسر نمی شود.
پیامبر اکرم (ص):انما قدر الله عون العباد بقدر نیاتهم.
توفیق حاصل نمی شود مگر به نیت های پاک.
پاسخ:
توفیق هاتان روزافزون انشاءالله...
برای ما هم دعا کنید.
  • عـــطـش ...
  • التماس دعا ...
    پاسخ:
    محتاج دعاییم...
  • همسنگر دانشجو
  • آب میشوم
    وقتی
    ارحم الراحمین بودنت را
    به رخم میکشی.
    پ.ن: عجب صبری داری خدا...!
    اللهم اغفر لی الذنوب التی تهتک العصم

    بروز هستیم
    پاسخ:
    آمین.
  • فدیناه بذبح عظیم
  • سلام و رحمت
    چقدر این سخن آقا زیبا بود
    خدا خیرتان دهد و شهیدتان کند به حق حضرت فاطمه معصومه
    پاسخ:
    (:
    سپاس از دعای دلنشین تان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">