منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


جالبه...

جالبه ها....!!

البته از اون مدل جالب ها که گریه دارد....!! :(

مملکت جالب شده!!

اول از همه یک سوال: مگه اینجا ایران اسلامی نیست؟!!

پس چرا -بجز غیر انتفاعی ها- یا مدرسه ی خوب و اسلامی نداریم، یا آن ها که نامشان بوی مذهب می دهد، رگه هایی از حجتیة دارند....؟!

پس چرا وقتی می روم خرید، چندین مغازه را باید با بغض پشت سر بگذارم و حتی اگر چیزی پسندیدم، اعصابم اجازه ی خرید ندهد...؟!... [از دست شکل و قیافه ی فروشنده های زن و مرد گرفته تا طرز صحبت و آهنگ های زننده شان....]

پس چرا با دیدن یک راننده که وقتی پول خرد ندارد، حلالیت می طلبد، چشمانم 6تا می شود و قند در دلم آب می شود؟!!

پس چرا برای خرید خانه، باید دنبال جایی باشیم که همسایه هامان، کمی رعایت کنند موازین اسلامی را...؟!!

پس چرا پا که از دایره ی خودمانی ها فراتر بگذاریم، با همه غریبه ایم؟!...

واقعا چرا؟!.....

  • چشم به راه

نظرات (۶)

چرا مشکل دارید

جامعه برآیند جامعه است
جامعه دینش رو از کجا میگیره
از جامعه دیندار
وقتی این جامعه خودش مشکل داره
نمی تونه مشکلی رو حل کنه
مشکل روی مشکل می شود
آنچه هست

نمی دونم شاید کسی مثل پرواز توقع بیجا از دین داره منتهی همین که همونجا نتونسته مسیر انتقال مفاهیم رو به درستی طی کنه نمیشه توقعی داشت از آنجا و بی جا !
پاسخ:
حق با شماست....
درسته!
  • محمد مهدی یوسفی
  • به نظرم این نگاه غلطه
    توی همین مملکت اسلامی هم هستند مدارس و دانشگاه هایی که اسلامی تربیت بکنند
    هستند فروشنده ها و راننده های معتقد
    هستند همسایه های دین دار

    این نگاه غلطه ...
    پاسخ:
    صد در صد همین طوره...!!
    اما غلط هم نیست...
    یک نگاهه...!
    البته که نباید همیشه اینطور نگاه کرد،
    اما قبول کنید دیدن کسی که به این مسائل پایبند است،
    در این اوضاع، واقعا آدم را شاد می کند...
    - هرچند فرد انقدر هم متعهد به دین نباشد-
    ....

    به عنوان کسی که توی مدارس مذهبیه:
    .
    همونمشم یه نمایش ظاهریه...
    و من هرروز بیننده این نمایشم!
    پاسخ:
    البته تو همه ی مدارس این طور نیست...!!
    [چون خودم هم هستم و اطلاع دارم میگم...!]

    و به هر حال در هر موقعیتی خدا محیط رو از انسان های خوب
    و ضمیر های بیدار خالی نمی گذارد...
    همیشه تعدادی برای دلخوشی هستند!!
    - خدا کند ما هم از انها باشیم-
    واقعا چرا؟؟
    :,(
    گاهی اوقات آدم واقعا کم میاره
    پاسخ:
    علت نوشتن این پست هم همین "کم آوردن" بود...!!

    این غیر انتفاعی ها که وضعشان خیلی خیلی جالب است!

    هنر این است که با تمام این وجود بر عقیده مان استوار بمانیم.

    پاسخ:
    البته نه همه شان....
    به "پرواز..." هم گفتم...:
    همیشه افراد خوبی هستند...
    در این مدارس هم جو غالب خوب است...
    من کمی تحت فشار روحی این پست را نوشتم...
    البته پشیمان نیستم...!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • واقعا چرا؟
    شرمنده ی شهدایی که رفتن تا ناموسشون توی سرزمین اسلامی زندگی کنن...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">