منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


دعام کنید آقا مصطفی...

هیچوقت نتونستم حرف دلم رو راحت بهتون بگم...!

آخه جز شرمندگی حرفی برای گفتن نیست ...

شرمنده ام که دَم از شما می زنم اما بویی از شما ندارم...

شرمنده ام که دائم آرزوی شهادت می کنم اما حواسم نیست شهادت لیاقت میخواهد...

شرمنده ام که از دوستان میخوام برام دعا کنند تا به شهادت برسم اما یک قدم درست برای این آرزو برنداشته ام....

شرمنده ام..... شرمنده!......


اما دلبستگی و انسم به شما و سایر شهدا، خیلی وقتا آرومم می کنه...

پس خودتون کمکم کنید تو این راه محکمتر قدم بردارم و شرمنده تون نشم....

دعام کنید آقا مصطفی...


http://www.farhangnews.ir/sites/default/files/content/images/story/91-10/19/sh-ahmadi%20roshan_908.jpg

امروز سومین سالگرد پر کشیدن شهید احمدی روشن است؛ هدیه به روح این بزرگوار صلواتی ختم کنید.

  • چشم به راه

شهید

شهید احمدی روشن

نظرات (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    روحشون شاد

    دلم و اسه حاج رحیم و شوخیای اصفهانیشون تنگ شده!

    ان شاالله باهاشون محشور بشیم

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم.


    إنشاءالله...

    علی یارتون.
  • هانیة العلی
  • اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم
    اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل فرجهم....

    سلام 
     شهادت نصیبتون
    پاسخ:





    سلام علیکم.
    ممنونم...إنشاءالله. ):
    دعامون کنید....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">