منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


مجموعه تصاویر با کیفیت از حرم امام رضا(علیه السلام)

مزیت زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) در قیامت

در مواقف قیامت سه جاست که هیچ کس به یاد دیگرى نیست ؛ و فقط به موارد زیر مى اندیشد:

1-عاقبتش به خیر خواهد بود یا نه ؟

2-از صراط خواهد گذشت یا سقوط خواهد کرد؟

3- نامه اعمالش به دست چپش داده خواهد شد یا به دست راستش ؟

حضرت رضا(ع) فرمود:

هر کس مرا -در این فاصله دورى که دارم - زیارت کند، روز قیامت سه جا به دادش مى رسم و او را از شدت آن سه مورد آسوده مى کنم : 1- هنگامى که نامه هاى اعمال به دست راست یا چپ تحویل داده مى شود. 2- هنگام عبور از صراط 3- هنگام سنجش اعمال.

 

 

  • چشم به راه

نظرات (۱)

سلام

وبلاگ زیبایی دارین

عیدتون هم مبارک و ممنون بابت تصاویر حرم

یا علی

پاسخ:

سلام علیکم.

سپاس از اظهار لصفتون...

عید بر شما هم مبارک باد!!

 

یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">