منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


مجموعه پوستر میلاد امام رضا علیه السلام

کرامتی از امام رضا(علیه السلام) : سخن نگفته، به درمان دل شوی مشغول

ریان بن صلت گفت : وقتى خواستم به عراق بروم ، تصمیم گرفتم به خدمت حضرت رضا علیه السلام رفته ، با او وداع کنم و پیراهنى هم از او بگیرم تا داخل کفنم گذارم و درهمى چند هم براى خرید انگشترى از براى دخترانم از او بخواهم .وقتى خدمت آن حضرت رسیدم ، در هنگام وداع چنان اشک جارى کشت و افسرده خاطر شدم که تقاضاهاى خود را از یاد بردم .

زمان خارج شدن ، امام (ع) مرا نزد خود خواند. فرمود: ریان ! مى خواهى پیراهنم را به تو دهم تا هر زمان که از دنیا رفتى ، آن را در کفنت گذارند؟مى خواهى درهمى چند از من بگیرى تا از براى دخترانت انگشتر بخرى ؟

عرض کردم : آقاى من ! قبل از شرفیابى ، چنین تصمیمى داشتم که اینها را از شما در خواست کنم ؛ ولى فکر فراق و دورى از شما چنان مرا تحت تاءثیر قرار داد که اینها را زا یاد بردم .

یک طرف پشتى را - که بر آن تکیه کرده بود - کنار زد و پیراهنى برگرفت و به من داد.و فرش نماز را بلند کرده ، مقدارى درهم برداشته در اختیارم گذاشت ؛ وقتى درهمها را شمردم سى درهم بود.

 
 
جهت دریافت تصویر با کیفیت بر روی آن کلیک کنید
  • چشم به راه

میلاد امام رضا ع

نظرات (۳)

جانم رضا
جانم رضا
ای جان جانانم رضا(ع)...
التماس دعا
یاعلی مددی
پاسخ:

عیدتون مبارک...!

 

فراوان محتاج دعایم.

یا حق.

  • شِِــــیخ شـــهید
  •  قرآن در پیوند انسان با خدا زیباترین بیانها را آورده است خدای قرآن برخلاف خدای فلاسفه یک موجود خشک و بی روح و بیگانه با بشر نیست ؛ خدای قرآن از رگ انسان به انسان نزدیکتر است .

    "وحی و نبوت /ص 93 نوشته شهید مطهری"

     
    سلام...
    به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
    به روزم با:
    "حضرت ماه"
    پاسخ:

    و علیکم السلام ...

    خدمت می رسیم، إنشاءالله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">