منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


پوستر های "این است خط امام"


 

اگر امریکا و اسرائیل لااله الله بگویند ما قبول نمی کنیم

لینک فایل قابل چاپ
«اگر امریکا و اسرائیل لااله الله بگویند ما قبول نمی کنیم»
طراح:مهدی عسگری

 

کاخ ها و قدرت های نظامی و سیاسی استکبار جهانی مانند لانه عنکنوب سست و در حال ریختن است

لینک فایل قابل چاپ
«کاخ ها و قدرت های نظامی و سیاسی استکبار جهانی مانند لانه عنکنوب سست و در حال ریختن است»
طراح:حسین درخشانی

 

 

من با اطمینان می گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می نشاند

لینک فایل قابل چاپ
«من با اطمینان می گویم اسلام ابرقدرت ها را به خاک مذلت می نشاند»
طراح:حسین درخشانی

 

لینک فایل قابل چاپ
«» 
با تشکر از موسسه خدمات مشاوره ای و جوانان آستان قدس

طراح:مصطفی معمی وند

 

 

ما بدنبال این نیستیم که امریکا برای ما کاری بکند، ما امریکا را زیر پا میگذاریم

لینک فایل قابل چاپ
«ما بدنبال این نیستیم که امریکا برای ما کاری بکند، ما امریکا را زیر پا میگذاریم»
طراح:مصطفی معمی وند

 

آنهایی که خواب امریکا می بینند خدا بیدارشان کند

لینک فایل قابل چاپ
«آنهایی که خواب امریکا می بینند خدا بیدارشان کند»
طراح:امیرحسین رعایی

 

 

از:  نهضت مردمی پوستر انقلاب

  • چشم به راه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">