منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


چ مثل مصطفی!!!


استاد پناهیان | اگر این کتاب رو نخوندید عمرتون هدر رفته!

جوون ها شما حیفید، قدر خودتون رو بخونید!

 اگر کتابچه "رقصی چنین میانه میدانم آرزوست" از شهید چمران رو نخوندید عمرتون هدر رفته!

هفتاد سالت هم که باشه من میام بالای سر قبرت مینویسم جوون ناکام! گل نشکفته!

اگر این کتاب رو نخونده باشید متهمید که به بلوغ بیست سالگی نرسیدید...

دریافت این سخنرانی

 این هم فایل پی دی اف کتاب

از: فجر کلیپ

  • چشم به راه

مصطفی چمران

شهید چمران

نظرات (۱۱)

خدایا! 
عذر میخواهم از این که، به خود اجازه میدهم که با تو راز و نیاز کنم، عذر میخوهم که ادعاهای زیاد دارم، در مقابل تو اظهار وجود میکنم، درحالی که خوب میدانم وجود من زاییده ارادة من نیست، و بدون خواسته تو هیچ و پوچم

شهید چمران
  • فرزند خاک
  • سلام...
    چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمران
    التماس دعا
    یاعلی مددی
    پاسخ:
    محتاج دعاییم.
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • رو به قبله کردن ما بین قبر انصاف نیست....

    صورت ما را به سمت کربلا باید کشید!! 

    التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا...
  • محب علی(ع)
  • شهادت یک سبک زندگی است...
    پاسخ:
    خداوند لایق چنین سبکی کند ما را إنشاءالله...
    چه مناجات قشنگی
    ممنون
    پاسخ:
    (:
  • یاسمن هرندی
  • سلام

    ممنون، هم بابت حضورتون هم بابت این کتاب

    پاسخ:
    ما نیز از شما سپاس گزاریم.
    (:
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • روحمان با یادش شاد...
    سلام
    انشاالله مشمول دعای این شهید عزیز قرار بگیریم...
    روزی ما شهادت باشه 
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    إنشاءالله.
    دعامون کنید....
    شهید چمران ره :

    خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

    خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

    خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

    خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
    ممنون

    یاعلی
    سلام
    بود ...
    متفاوت را میگم

    پاسخ:
    (:
    شکر....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">