منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


کم است...

اولین سروده ی دست و پا شکسته ی من...:


"اینجا برای از تو نوشتن، هوا کم است..."

اینجا برای گفتنِ از تو، هم صدا کم است...

آخر نمی شودکه بگویم ز تو، ز ماه،

جایی که هست زندگی، اما خدا کم است...

من مانده ام: چگونه به درگاهت آمدم؟!...

اینجا هر آنچه هست، فقط رهنما کم است...

من یک بغل گناه و غمِ در نگاه تو...

شرمندگی برای غم ماجرا کم است...

تو آن قَدَر کریم و لطیفی و مهربان،

حتی برای وصف  تو، این واژه ها کم است...



+ خودم بر ضعف های بسیارش واقفم...

اما چه کنم که دل می گوید اما قلم نمی نویسد؟!!

راستش نمی خواستم این خطوط را در منیبـــــــ بگذارمش،

اما دیدم تنها شما دوستان هستید که می توانید در بهتر شدن اولین شعر که نه، اولین خط خطی، یاری ام کنید...

چشم به راهم...؛

یا حق.



بعد التحریر:

 دوستانی که در گذشته خوانده اند و نظر دادند! در بهمن ماه اصلاحیه زدیم!

  • چشم به راه

نظرات (۱۰)

سلام و ادب
عیدتون مبارک...

شعر قشنگیه، خدا قوت...
فقط بعضی جاهاش سخت خونده میشه... (وزنش یه طوری میشه)
پاسخ:
سلام علیکم.
بله واقفیم بر ضعف هایش...
إنشاءالله به زودی بهبود یافته اش را منتشر می کنیم...

یا حق.
  • بنت الهدی حسینی
  • از نظر محتوا خیلی خوب بود؛لطافت شعر درش موج میزد؛فقط یکم وزنش مشکل داره؛ان شا الله اونم درست بشه
    پاسخ:
    ممنون...
    سعی میکنم با راهنمایی دوستان
    و چندباره خواندنش بهتر تغییرش بدهم...، إنشاءالله...
  • محمد حسین عباسی
  • سلام
    مفهوم شعر که عالیه .
    مطلب رو رسوندید اما شاید با لغاتی بهتر شعرتون بهتر هم میشد.
    ببخشید این رو گفتم بالاخره هرچی هم خوب باشه که بی نقص نمیشه.
    این سروده هم در نوع خودش عالی بود.
    عالی بود
  • سوره تماشا
  • سلام

    به دل من که نشست...

    مشخصه که از دل برآمده که بر دل می شینه...

    از اهل فن باید کمک بخواید برای بهتر شدن شعرهاتون...من که عاجزم...

    موفق باشید...زیبا بود....

    عید مبارک و التماس دعا

    پاسخ:
    سلام بر شما.
    ممنونم از حضورتون و لطف و عنایتتون...
    نظر لطف شماست... بنده خودم بر اشکالاتش کم و بیش واقفم...
    به هر حال سپاس گزارم.

    یا حق.
    ذوق ادبی تون سرشار
    رهگذر زندگی تون پراز امید باد
    نظری هم که باشه میگه خوبه
    منزوی شدن واسه شعر خوب
    .
    .
    استعداد شعری دارید ،شعر زیاد بخونید اوزان شعری ملکه ذهنتون بشه
    مفاهیم نابتون در دنیای شعر دلچسب است
  • ...:: بخاری ::...
  • سلام.
    شکر خدا کنید بابت این حس خوب :)
    پاسخ:
    الحمدلله...



    هرچند بی نظر لطف او کار ما چیزی نیست...
    از خود هیچ نداریم...
    آفرین !!
    مسجود
    واقعا به من چسبید
    ان شاءالله در این مسیر موفق باشید
    پاسخ:
    نظر لطف شماست...
    ممنونم.
  • محمدصادق برجیان
  • ضعف که ندارد!

    بسیار بسیار زیبا بود.

    + + +

  • محمدصادق برجیان
  • قدم زدم! ریه هایم شد از هوا لبریز

    قدم زدم! ریه هایم شد از هوا بیزار

    اگرچه می گذریم از کنار هم آرام

    شما ز من متنفر، من از شما بیزار

     

    به مسجد آمدم و نا امید برگشتم

    دل از مشاهده تلخی ریا بیزار

     

    صدای قاری و گلدسته های پژمرده

    اذان مرده و دلهای از خدا بیزار

     

    به خانه ام بروم؟ خانه از سکوت پر است

    سکوت می کند از زندگی مرا بیزار

     

    تمام خانه سکوت و تمام شهر صداست!

    از این سکوت گریزان، از آن صدا بیزار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">