منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


گنبد الرضا

//bayanbox.ir/view/208774462805980376/gonbad-e-ememreza.jpg


چند سالی همدم دلتنگی هایم فقط عکس این گنبد بود....  ):

اما سپاس آقای خوبی ها و مهربانی ها، که باز مرا خوانده ای.... (:

راهی مشهد الرضایم إنشاءالله...

دعاگوی همه همسنگران و همراهان این مجازآباد خواهم بود.

[دعا کنید پربار برگردیم.]

یا حق.

نظرات (۹)

  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • سلام
    مجموعه خیلی خوبی دارید
    مطالب خوبی رو هم گردآوری کردید
    انشا الله زیر سایه اهل بیت موفق باشید
    یا علی 

    پاسخ:
    سلام علیکم.
    سپاس گزارم از حضورتان و
    لطف شما بزرگوار...

    ممنونم.
    علی یارتون.
    اللهم صل علی علی ابن موسی الرضا
  • مردی بنام شقایق ...
  • بح بح

    سلام علیکم

    گندت مال همه باب الجوادت مال من
    جای من پشت در میخانه باشد بهتر است....

    التماس دعای فرج

    یاعلی
    خوش ب سعادتتون
    پیشاپیش زیارت قبول
    پاسخ:
    این سعادت به زودی نصیب تان باد..

    سپاس.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • به به زیارت قبول


    پاسخ:
    قبول حق...
    ممنونم.
  • میهمان ...
  • یا امام رضا
    غلام کوی تو هستم مرا به کَس مفروش

    سلام
    خیلی دعامون کنید
    پاسخ:
    آمین...



    علیکم السلام.
    چشم...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • به به
    خوش بسعادتتون

    سلام برسونید

    ان شالله سفر خوبی داشته باشید
    و دست پر برگردید
    پاسخ:
    روزی تون إنشاءالله، به زودی...


    چشم.


    ممنونم. (:
    سلام
    التماس دعا
    سیزده را یاد نکنید مدیونید
    چون من هم کربلا هم مشهد منیب را یاد کردم !
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    دعاگو خواهیم بود به شرط لیاقت...

    مدیون هم نمی کردید،
    منیب آدم ببی چشم و رویی نیست!
    لطف تان را از یاد نبرده...

    ممنونم دعامون کردید؛
    دعاتون میکنیم.
  • ** معتکف**
  • التماس دعا
    پاسخ:
    دعاگویتان خواهیم بود...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">