منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


9 ربیع الاول

سلام بر شما مولای من!

سلامی در کمال شرمندگی...

سلامی با سری که به زیر انداخته ام، مثل همیشه...

اما پر از شور...!

اما این بار با جسارت آمده ام تا تبریک بگویم آغاز ولایت تان را....

ولایتی بر حق که هیچ شکی در آن نیست... ولایتی که به واسطه ی آن، هر چه در کائنات است، پابرجاست...

آمدم تا بیشتر به خودم تبریک بگویم نعمت داشتن ولیِّ امری چون شما را...

هرچند آمدن و رفتنی ندارم... من تماما در دستان شمایم...

راستی  آقای مهربان من!

خودت مددی برسان که من هم تا پیش از ظهور، لایق شوم...


اللهم عجّل لولیک الفرج

  • چشم به راه

امام زمان

نظرات (۱)

  • علیرضا حیدرخانی
  • الهی آمین
    یا حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">