منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


بیزاری رسول خدا از برخی پدران آخرالزمان


 

 

بیزاری پیامبر اکرم (ص) از برخی پدران!
 

 

رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم به بعضی از کودکان نظر کرد و فرمود: وای بر فرزندان آخر الزمان از روش پدرانشان.
عرض شد: یا رسول الله از پدران مشرک آنها؟
فرمود: نه، از پدران مسلمانشان که چیزی از فرائض دینی را به آنها یاد نمی دهند و اگر فرزندان، خود از پی فراگیری بروند منعشان می کنند و تنها از این خشنودند که آنها درآمد مالی داشته باشند هر چند ناچیز باشد.
سپس فرمود: من از این پدران بری و بیزارم و آنان نیز از من بیزارند.

  • چشم به راه

نظرات (۳)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • احسنت استفاده کردم
    پاسخ:
    سپاس...
  • استاد نوجوان
  • بسیار زیبا ........

    یا علی

    پاسخ:

    ممنون...

     

    یا علی!

    سلام بر شما..
    روایت زیبا و بجایی بود که تو این زمونه داریم میبینیم این پدران رو . (البته نه زیاد ، خیلی کم )
    استفاده کردم ..
    خدا خیرتون بده .

    پاسخ:

    خوشحالم که مطلوب بود...

    ممنونم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">