منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


آی زائر ها!

این روزها دلم گرفته و بدجور هوای حرم دارم....
این روزها یکی یکی دوستان و آشنایان میروند زیارت مولا و من جا مانده ام!... ):

و چه اشک ها که به پای عکس گنبد و ضریح موسی الرضا ریخته ام این روزها!....

خوشا سعادت و خوشا احوال تان که زائرید امام رضا را....!
اسم منیبــــ را هم مخصوص پیش آقا بیاورید و سلام ما را هم برسانید....

به او بگویید کسی هست کمی آن سو تر، که پر شده از گناه و غفلت، و هزاران چشم امید به دستان ضمانت گر شما دوخته است....
بگویید که او با خود و خدایش بد کرده، اما بنده و است و جسور، و با همه گناهانش باز باور نمیکند از غفران الهی محروم باشد....

بگویید این گنه آلوده، به تکیه ی «عادتکم الاحسان» از  شما که از خاندان کرمید، شفاعت میخواهد برای این مغفرت.... و ایمان دارد که به یک گوشه چشم تان دنیا و اخرت را خواهد داشت....


آی زائرها!

جان زهرا، به آقا بگویید این بنده ی روسیاه کوچک، خیلی التماس دعا دارد...




  +و البته خودتان هم برایم دعا کنید، شاید به آبروی خوبان حاجتم دادند....

++ دعاکنید قسمت ما نیز بشود...

نظرات (۱۸)

  • سراجا منیرا
  • سلام
    ان شا الله این هفته که داره میاد یا هفته بعدش عازمیم...

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ):
    (:
    [گریه به حال خودم و خنده برای روزی شما...]

    منیبــــــــ را خیلی خیلی دعا کنید لطفا.
  • سفیـــر نـــور
  • اسرائیل نمی داند..
    که اگر تمام کودکان غزه را هم بکشد،
    باز هم مادری بچه اش را در سبدی خواهد گذاشت؛
    و خدا او را بزرگ خواهد کرد؛
    آن قدر بزرگ که کاخ فرعونیان را فرو بریزد..


    هوای حرم که در سر می افتد معمولا خبر هایی می شد...
    پاسخ:
    إنشاءالله...
  • گــــــــــــــــم گشته
  • حسرتش که نصیبتون شد ان شالله حضور در حرم هم نصیبتون میشه.
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    دعا کنید!
  • در مسلخ عشق
  • سلام...
    هر چند وبلاگ که سرکی میکشیم از دلتنگی ها و زیارت آقا حرف هست.
    بی گمان خبری در راه است.


    پاسخ:
    إنشاءالله!
    اللهم ارزقنا ...
    پاسخ:
    آمین...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    (با تاخیر) عید بندگی شما مبارک
    فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُمْ
    پس مرا یاد کنید تا شما را یاد کنم
    بقره - 152
    بعد از ماه مبارک ان شاالله بیش از قبل یاد خدا باشیم ..
    در حرم رضوی دعاگویتان بودم ..
    ان شاالله به زودی در حرم باشید
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    عید شما هم مبارک!
    إنشاءالله...

    بی نهایت سپاس گزارم... واقعا ممنون!
    دعا کنید...
    انشاءالله یه روزی قسمت خودت میشه و میری حرم
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    ):
    آقا بی خیال هرچی حرف و دعا بود دفه ی آخر
    فقط اجازه بدید بیام....
    منم تو همچین شرایطی هستم. فقط امیدم به 2هفته آخر شهریور هس.
    آقا اذن بفرما
    پاسخ:
    آقا!
    اذن بفرما....
    سلام
     ان شا الله قسمت همه بشه از جمله شما
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    إنشاءالله.
    دعام کنید...

    عشق رسوایی محض است که حاشا نشود

    عاشقی با اگر و شاید و اما نشود

    شرط اول قدم آن است که مجنون باشیم

    هر کسی در به در خانه ی لیلا نشود

    دیر اگر راه بیفتیم، به یوسف نرسیم

    سرِ بازار که او منتظر ما نشود

    لذت عشق به این حسِّ بلا تکلیفی ست

    لطف تو شاملم آیا بشود؟ یا نشود؟

    من فقط رو به روی گنبد تو خم شده ام

    کمرم غیر درِ خانه ی تو تا نشود

    هر قَدَر باشد اگر دورِ ضریح تو شلوغ

    من ندیدم که بیاید کسی و جا نشود

    بین زوّار که باشم کرمت بیشتر است

    قطره هیچ است اگر وصل به دریا نشود

    مُرده را زنده کُنَد خوابِ نسیم حرمت

    کار اعجاز شما با دَمِ عیسا نشود

    امن تر از حرمت نیست، همان بهتر که

    کودکِ گمشده در صحن تو پیدا نشود

    بهتر از این؟! که کسی لحظه ی پابوسیِ تو

    نفس آخر خود را بکِشد پا نشود  

    دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب

    حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

    من دخیلِ دلِ خود را به تو طوری بستم

    که به این راحتی آقا گره اش وا نشود

    بارها حاجتی آورده ام و هر بارش

    پاسخی آمده از سمت تو، الّا نشود

    امتحان کرده ام این را حرمت، دیدم که

    هیچ چیزی قسم حضرت زهرا نشود

    آخرش بی برو برگرد مرا خواهی کُشت

    عاشقی با اگر و شاید و اما نشود

    پاسخ:
    شعری بسایر زیبا بود...
    ممنون!
    شدیدا دلم حرم میخواد ..
    خدا کنه همه ی عاشقای امام رضا زوده زود دعوت بشن 
    شما هم به زودی اسمتون جزو زائرا باشه
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    دعامون کنید.
  • سلمان فارسی
  • سلام
    همین که دلتون شکست یعنی: به زودی زود قسمتتون می شه...
    براتون دعا می کنم..
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    إنشاءالله...
    محتاجم فراوان!
    خیلی دلتنگم :(
    پاسخ:
    ما نیز هم...
    ):
  • seyed reza bameshki
  • به شیشه های اتاقم دوباره "ها" کردم/ و از نوشتن نامت بر آن حیا کردم/ به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد/ به پای شیشه نشستم رضا رضا کردم

    + اگر لایق باشیم، دعاگو هستیم...
    پاسخ:
    ممنونم...
    بسیار محتاجم.
    خبر ندارید ما از شما بدتریم. من نمی دونم آدم خوبا چیکار به وب گردی دارن. احتمالا الآن در حال خودسازی بسر میبرن. امید نداشته باشید.وضع ما از شما بدتره...از خود آقا بخواهید برایتان دعا کند و پیشنهاد میکنم سوره ای تلاوت بفرمایید و به ایشان هدیه کنید تا بلکه به این واسطه هم شما رو بطلبد هم ما را. التماس 2a
    یازهرا
    پاسخ:
    ممنونم از پیشنهادتون!
    ...حالا شما هم دعا کنید لطفا!...

    یا فاطمة.
    ان شاء الله حرم روزی تان
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    ):
    هوا هوای زیارت
    هوا خراسانی ست
    پاسخ:
    ...
    ):

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">