منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


حسین عزیز

//bayanbox.ir/id/3061328127575623570?view

امروز سالروز تولد زمینی بزرگ مردی است که حتی من پرگناه را چندین بار حاجت داده است...

به جرئت میتوانم بگویم بهترین های زندگی ام را با وساطت او از خدا گرفته ام...

کسی که حقیقتا دوستش دارم...

حاج حسین عزیز، برادرم، تولدت مبارک.... (:

نظرات (۸)

  • سراجا منیرا
  • الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
    راهشون  پر رهرو
    جالبه نمیدونستم تولدشون بوده
    پاسخ:
    إنشاءالله...
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • روحمان با یادش شاد
  • مهدی هدایتی
  • سلام
    خاطراتی که از ایشون شنیدم واقعا نشون میده بزگمرد آسمانی بودن...خدا توفیق شهادت به ما هم بده

    منتظرتون هستم
    یا علی
    پاسخ:
    إنشاءالله...
  • سلمان فارسی
  • واسه منم دعا کن....
  • فانوس جزیره
  • روحش شاد ...




    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    تبریکــ
    این مرد ولبخندش برایم هربار جایی را پر کرد
    گاهی پدر
    گاهی برادر
    گاهی یه رفیق خاص
    گاهی یه واسطه فیض
    گاهی یه بهانه برای....
    همه جوره پات میشینه وقتی باهاش شروع میکنی قرار دل دادنو...
    پاسخ:
    بله،
    با تمام وجود این جمله ها را حس کرده ام تاکنون....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">