منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


حلالیت

دوستان، سلام.

عزاداری هایتان مقبول . . .

آمدم تا از تک تک شما بزرگواران که در این مدت با وجود غیبت من، همچنان یاور بودید و به ما سر زدید، تشکر و سپاس گزاری کنم . . .

باور کنید از ابتدای سال چشم به راه محرم بودم تا یک وبلاگ زیبا را ارائه دهم، اما شب جمعه ی اول محرم مادربزرگم به رحمت خدا رفتند و من هم تمام هفته ی گذشته را منزل ایشان پیش عمه ها و عموها بودم . . . حتی کلاس ها را هم نصفه و نیمه رفتم . . .  چه رسد به این که زمان برای پرداختن به "منیبـــــ" داشته باشم . . .

به هر روی، هم ناراحتم از بابت این کوتاهی و هم شرمنده شما بزرگواران . . .

حلالمان کنید و ما را از دعای خیرتان محروم نفرمایید . . .

یا حق.

  • چشم به راه

نظرات (۱۱)

  • محمدصادق برجیان
  • روحشان شاد،
    شادی روحشان فاتحه + صلوات !
  • ***العبد التائب***
  • سلام...


    مولوی وهابی که شیعه شد...


    http://mha1376.blog.ir/post/48


  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها
  • به نام خدا

    سلام علیکم

    خدا رحمتشان کند

    ان شاء الله با امام حسین (ع) محشور شوند

    التماس دعا

    پاسخ:

    سلام بر شما.

    سلامت  باشید...

    خدا رحمت کند رفتگان شما را...

     

     

    دعایمان کنید.

    یا حق.

  • ***العبد التائب***
  • سلام...

    تحمل رنج و سختی...

    http://mha1376.blog.ir/post/47
  • ***العبد التائب***
  • سلام...

    برادر

    http://mha1376.blog.ir/post/46
    سلام
    خدا رحمت کند ...
    پاسخ:

    علیکم السلام.

    سلامت باشید.

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

  • حسین رضائی فرد
  • تسلیت . . خداوند رحمتشان کند انشالله . . .

    پاسخ:

    سلامت باشید.

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

  • ***العبد التائب***
  • سلام
    واقعا ناراحت شدم.
    خدا رحمتشون کنه و به شما هم صبر بده.
    ان شا الله غم آخرتون باشه.
    پاسخ:

    سلام.

    لطف دارید...

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

  • فدایی زینب...
  • سلام علیکم...
    خدا رحمت شون کنه...
    ان شاءالله مهمان اباعبدالله الحسین باشن...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.

    إنشاءالله...

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

     

    محتاجم به دعایتان.

    سلام
     تسلیت میگوییمبه شما و تسلیت به بازماندگان.



    برگزیده با مطلبی از شما منتشر شد

    پاسخ:
    علیکم السلام.

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

     

     

     

     

    لطف دارید.

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خداقوتـــــــــ
    عزاداریتون قبول
    تسلیت میگم ان شاء الله غم آخرتون باشهـــــ
    http://bayanbox.ir/id/3361746676089802877
    یازهراکربـــــ بلا ان شاء الله

    پاسخ:

    سلام علیکم.

    قبول حق و ارباب... از شما هم همین طور...

     

    خداوند رفتگان شما را هم بیامرزد...

     

    یا حق.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">