منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


(فعلا پست ثابت)

«یا من اسمه دواء و ذکره شفاء»

بعد از ظهر امروز(14خرداد93) آیت الله مهدوی کنی، پدر مهربان دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و رئیس مجلس خبرگان رهبری در پی بروز حمله قلبی به کما رفت...

دوستان عزیز و گرامی،

جهت سلامتی و شفای هرچه زودتر ایشان سفارش می شود: قرائت هفت مرتبه سوره ی حمد، مداومت بر ذکر جلاله «یا الله»، صدقه دادن و نیز توسل به وجود مقدس امام عصر(ارواحنا فداه)....

  • چشم به راه

ایت الله مهدوی کنی

نظرات (۱۶)

  • سعید گمگشته
  • خدا به حق ابا عبدلله ایشون رو شفا بده
    پاسخ:

    إنشاءالله...

    دعاشون کنیم...

    خداوند به ایشان شفای عاجل عنایت بفرماید ان شاءالله..
    پاسخ:
    إنشاءلله...
    به دعای شما.
    اتفاقا تو مراسم ارتحال بنده روبروی ایشون نشسته بودم و تو دلم گفته بودم احسنت بر آقای مهدوی که ادب کردند و رو به حضرت آقا نشستن.. ولایتمداری ایشان نسبت به خیلی از خواص داستان دیگری دارد..
    خداوند حفظشان کناد..
    پاسخ:
    فقط دعا کنیم برای سلامتی شان...
    سلام... 

    عید نیمه شعبان مبارکتان....

    ***
        تک ‌نغمه‌ی شادی ما

    در جشن میلاد مهدی زهرا سلام‌الله ‌علیها، دعای فرج است . . .


    زیباترین یقین بخدا پیش روی ماست

    با یوسفی که یکسره در آرزوی ماست

    ما گرد و خاک پای تو را جمکران کنیم

    یک گوشه از نگاه تو را آسمان کنیم . . .


    ....یا مهدی ادرکنی
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    بر شما هم مبارک. (:
  • فدیناه بذبح عظیم
  • ...بسم رب المهدی

     اقرأ باسم رب المهدی، تلاوت کن قرآن ناطق را با وضوی شهادت که نامحرمان را رهی نیست به او جز با شهادت...

     سلام و رحمت
    عید طلوع طاووس زیبای اهل البیت و دلبر زهرا مبارک......
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    عید بر شما هم مبارک.
    (:
    ان شاءالله حاج آقا هر چه زود تر دوباره سر پا شن...
    ای خداااا...
    پاسخ:
    إنشاءالله...
  • مسجود رحمانی
  • سلام
    عید شماهم مبارک
    انشالله یار امام زمان باشیم!!

    کاش منم مثه شما اینقدر التماس دعا ورد زبونم بود!
    پاسخ:
    علیکم السلام.
    سپاس! (:
    إنشاءالله...



    +من گنه الوده ام که ملتمس و محتاج دعایم؛ نه خوبانی چون شما...
    سلام
    یکی از کارشناسان سیاسی چند سال پیش هشدار داد دارند کار می کنند مجلس خبرگان را بگیرند
    دارند فقیه و عالم ضد ولایت می سازند برای نفوذ به مجلس خبرگان
    حالا در این روزها فقط مدام به این فکر می کنم (زبانم لال) با بصیرت ها که دارند گلچین می شوند
    از طرف مقابل هم که تلاش شبانه روزی ادامه دارد
    امثال من هم که وبال نباشیم کلی کار کرده ایم بال بودن پیشکش !
    یا من اسمه دوا ...
    خودت مددی کن
    نگران حضرت ماه نیستم او دلش حضرت خورشید گرم است
    نگران جماعت خودمانم که داریم یخ می زنیم
    پاسخ:
    هیچ ندارم برای گفتن...
    فقط:
    اللهم اشف کل مریض بحق علی بن الحسین...
    اللهم اشف کل مریض
    التماس دعا
    پاسخ:
    آمین...

    محتاجیم، فراوان.
  • بنت الهدی حسینی
  • خدا به غربت رهبر و امام زمان رحم کنه...
    پاسخ:
    ):
    ...
    آمین.
    از زبان حــبیب می خوانم
    با دلی شکیب می خوانم
    بهر بهبود مهـــدوی کــنی
    ذکر امن یجیب می خوانم

    ﺃَﻣَّﻦ ﻳُﺠِﻴﺐُ ﺍﻟْﻤُﻀْﻄَﺮَّ ﺇِﺫَﺍ ﺩَﻋَﺎﻩُ ﻭَﻳَﻜْﺸِﻒُ ﺍﻟﺴُّﻮﺀَ
  • وحید محمدی
  • خدا ایشون رو به انقلاب برگردونه ...
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    به دعای شما.
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ان شالله سلامتیشون رو بدست بیارن

    خدا همه ی مریضا رو شفا بده
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد

    پاسخ:
    إنشاءالله به دعای خوبان...
    اللهم اشف کل مریض...
    پاسخ:
    إنشاءالله...
    به دعای شما.
    سلام///////////ممنونم از محبتتون//////////// برای آیت الله مهدوی کنی آرزوی سلامتی و صحت می کنم/////////
  • وحید محمدی
  • با مطلبی در مورد میانمار و کشتار مسلمانان به روزم

     

    یا من اسمه دوا و ذکره شفا ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">