منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


دارد محرم می‌رسد...


.


پی نوشت:
لابه لای شعرها احساس مستی می‌کنم....
بوی شعر محتشم..... دارد محرم می‌رسد!
#بوی_محرم


دعا نوشت:
به قول حاج میثم مطیعی:
خدایا! اشک چشم بده، سوز دل بده....


#التماس_دعا

عاشق به فکرنوکریَش در محرم است،
حالا که چند روز دگر ماه ماتم است....

#فقط_چند_روز_تا_محرم_باقیست

#دلاتون_حسینی 

یا حق

.

  • چشم به راه

نظرات (۳)

  • طلبه عکاس
  • همیشه حسینی باشید.

    دنبال شدید.
    پاسخ:
    سلام.
    ممنونم، انشاءالله...

    سپاس.
    شما هم!

    یا حق.
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام و عرض تسلیت ایام

    بعد از مدتها وبلاگ سرکار فعال شد، همینطوری بعد سالی گفتم سر بزنم
    ** ** ******* ***** **** ******


    ان شاءالله موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله.
    ایام تسلیت.

    ممنون،
    با تکنولوژی های جدید(!) وبلاگ خیلی دیگه رو بورس نیست برامان.
    البته که شخصا از همه جا دوست ترش دارم.


    انشاءالله موفق و مؤید باشید.
    التماس دعا.
    یا حق.
  • پسر انسان
  • الحمدلله محرم را دیدیم...
    پاسخ:
    صد شکر خدا را،
    که گرفتار حسینیم.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">