منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


دلم تنگ خداست

.

| یا رفیق |


این روزها خیلی احساس تنهایی میکنم...

آنقدر که گاهی دلم به حال خودم می سوزد!

دور و برم شلوغ است، و به ظاهر خوشحالم؛

اما ته دلم راضی نیست...


دلم تنگ است...

...
دلم تنگ است برای تمام خوبی،
برای یکرنگی محض،

برای عاشق بودن و معشوق شدن بدون چشم داشت و بی هیچ غل و غش...

دلم تنگ است برای یک آسمان مهربانی...

این روزها دلم سخت تنگ است برای خدا....

دلم یک فرصت درست و حسابی می خواهد که از همه ببرم و یک راست بروم گوشه ای از مسجد جمکران جا خوش کنم... و آن جا، گوشه ای از صحن بنشینم و چشم در چشم آسمان، تمام شب را با او صحبت کنم...

دلم شدیدا خلوت دونفره با خدا را می طلبد...

تا با او بگویم از همه چیز... از مشکلاتم و از درگیری های ذهنی ام...

تا  او،

یگانه گره گشای دردها،

آسوده ام کند، چون همیشه...

دلم میخواهد بیایم و بنشینم و ساعت ها فقط فکر کنم....

فکر کنم به آنچه دارم و ندارم،

و برای تمامی اش خدا را سپاس گویم...

دلم چندین ساعت و شاید حتی روزهایی نشستن و فکر کردن میخواهد،

بی هیچ دغدغه.....

دلم ساعاتی بی واهمه می خواهد،

برای آسودن...

و برای آرامش...

و برای با خدا بودن......

پ.ن: فراوان التماس دعا.

  • چشم به راه

خدا

خدای خوبم

دلتنگی

نظرات (۶)

سلام
 اینجا زمین است...زمین
  • حنیف منتظرقائم
  • بسم الله



    در این جهان پر شده از بی صداقتی
    از دل بخوان مرا ، تو خبیراً بفاقتی!

    باید برای غربت خود چاره ای کنم!
    دیگر نمانده بین من و دل رفاقتی

    عاشق شده ست و غرق غزل ها و نغمه ها
    من ، در به در به خاطر یک  بی لیاقتی

    ای جان من! جان ِ  *من ِ* خسته جان بگیر
    یا بی بهانه ده به دلم صبر و طاقتی

    ح.م

  • ... یک بسیجی ...
  • دارد حنای توبه و شرمی که داشتم
    پیشت عزیز فاطمه (س) بی رنگ می شود...
    آقا ببخش...
    آقا ببخش ، بس که سرم گرم زندگیست...
    کمتر دلم برای شما تنگ می شود...
    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:


    آمین....
  • کمی بودن ...
  • یاقریب
    ای نزدیک بندگان

    خداوندازخودمابه قلبمان نزدیکتراست
    دلیل آن رادرسوره ی اعراف 
    آیه ی 24بخوانید!
    پاسخ:
    بله...
    منکرش بودم که تا حالا زنده نمی ماندم!!



    البته بنده کامنت اولی را در پاسخ به شما و دیگر عزیزان نوشته بودم....!!
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آن هم بی دغدغه!!!
    کامنتتون رو قبول دارم!
    پاسخ:
    +++

    (:
  • چشم به راه
  • قبل از اینکه عزیزی اینجا بیاید و برایم بنویسد که «خدا همیشه هست و نیاز به فراغت نیست برای گفتگوی او و...»، بگذارید خودم بنویسم که میدانم با وجود همه ی این دغدغه ها و سرگرمی های بیهوده، می توانم، و باید، ارتباط و سخن با خدا را نگاه دارم... و اگر این چنین نکنیم که مرگ مان همین روزها خواهد رسید....
    اما گاهی زمان ها هست که انسان به سطوح می آید از شلوغی ها و این همه مشغله های بی خود و گاه با خود!... اینجاست که دلش فقط ساعت ها نشستن و فکر کردن می طلبد، آن هم بی دغدغه و هراس....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">