منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


رأس الحسین

بس کریم بودی ،
به همه سر زدی حسین...
هنوز که هنوز است
اختلاف است
این سرت کجا
دفن است؟!...


پی نوشت:
بقیع - مدینه - یکی از مکانهایی است که  گفته می‏شود سر شریف در آن دفن گردید.
 الطبقات (ترجمة الامام الحسین (ع))،  ص 85؛


einlam.ir

  • چشم به راه

سالروز تخریب بقیع

نظرات (۶)

  • ایمان قرائی
  • زیبا بود
    موفق باشید
    پاسخ:

    ممنونم...

     

    یا علی.

    سلام
    صحبت از راس حسین که میاد وسط
    به فکر دل زینب کبری میافتم
    توی این دل چه خبره

    آواره صحرا به شور و شین؛ دنبال رأس داداش حسین؛ مددی زینب یازینب یازینب

    یاحسین
    سیدالکریم...
    ابن الکریم...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام  

    دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
    باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
    سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
    در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
    از سفره های نذری مادر شروع شد
    با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
    سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
    من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
    آقا زهیر دیگری امروز آمده
    دست مرا بگیرو ببر
    عاشقت شدم
    خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
    من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
    برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
    دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

    بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

    پاسخ:

    آقا!

    از دل و جان و با تمام روح و وجودم عاشقت هستم،

    ای خون خدا...!

    خودت اجر عاشقی ام را بده ارباب....

     

    یا علی.

  • بنت الهدی حسینی
  • رٱس الحسین

    ٱین دفن...

    کیف دفن؛

    متی دفن....

     

     

    زیبا بود.

     

    اللهم ارزقنا کربلا.

    پاسخ:

    سپاس...

     

     

    إنشاءالله تعالی...

  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    آری کریمـــــــــــ است !
    خدا کند سفر کربــــــ بلایی شبهای قدر در نامه همه نوشته باشد!
    خدا کنه با گناهامون باعث نشیم اسممون خط بخوره!
    التماس دعا
    یازهرا کربـــ بلا انشاالله
    پاسخ:

    إنشاءالله همه ما کربـــــ و بلایی شویم...

     

    فراوان محتاجیم،

    یا علی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">