منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


رزاق


لطفا دم از انتظار فرج و تبریک نیمه شعبان نزنم، اگر که معیارهایم غیر از معیارهای نایب امام زمان علیه السلام، برای انتخاب کاندیدا بود.. و اگر مهم ترین مسئله ی من اقتصاد است و شکم..؛ راستی اگر امام زمان آمد و من هم به عنوان سرباز رفتم میان لشگریان مبارزه حق علیه باطل، تحمل چند روز گرسنگی و تشنگی را خواهم داشت؟ جنگ است دیگر، بالاخره پیش می آید محاصره شدن و دوری از وطن، سختی دارد؛ قرار که نیست آن روز از بس که خوب خواهم شد به لطف آقا، به ملائکه دستور بدهم که دشمن را نابود کنند! پس در آن صورت، آقا سرباز می خواهد چه کار؟ اصلا غایب نمی شد!

اگر تحمل درد شکم را داشتم در زمان امام خامنه ای حفظه الله، این تحمل را در زمان ظهور امام زمان علیه السلام هم خواهم داشت برای رسیدن به اهداف اسلام و استقرار حکومت جهانی آقا.. و در آن حال، یقینا اگر هم می بودم در کربلای حسین علیه السلام، سربازی طفلان حرم می کردم..

جهت دریافت اندازه اصلی, اینجا بفشارید

 

[از دل گراف]

  • چشم به راه

امام زمان

نظرات (۳)

  • محمد جواد ابراهیمی
  • سلام
    متن زیبائی بود احسن
    پاسخ:

    سپاس...

  • مسعود دهقان
  • سلام
    مطلب بسیار خوبی بود...
    احسنت بر شما
  • سمیه ناصری
  • امان از درد شکم...که این روز ها جایگزین دین شده
    برای شکم همه کار میکنن ...اما .......بماند
    درد این روزها زیاده
    .
    فقط
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">