منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


زکات فطره

زکات فطره بر چند دسته واجب نیست:

دیوانه، فقیر و کسی که نان خور دیگری باشد.

.

.

.

حساب کردم، دیدم

من هم دیوانه حسینم،

هم گدای اربابم،

و هم روزی خور کرم او.....


یا حسینــــــ !...


http://www.xum.ir/images/2014/06/02/imam-Hossein-011psdxqyNX.jpg

  • چشم به راه

فطریه

زکات

عید فطر

نظرات (۶)

4 سال پیش وبلاگی به نام سمت خدا داشتم، نظرات رو می خوندم به این رسیدم، اون موقع هم حال کردم الان هم حال کردم ولی با این همه حال باید زکات فطره رو بدیم دیگر :)
پاسخ:
بله بله
در فضای عاشقانه بود نه سرپیچی!
  • گــــــــــــــــم گشته
  • احسنت
    پاسخ:
    سپاس...
  • ی آنتی زایون
  • سلام
    می خواید شما بنا بر اینکه تو این دنیا مسافرید روزه هم نگیرید دیگه !
    پاسخ:
    خخخخ....
    D:
    (:
    :(
    یا اباعبدالله ...
    به به

    واقعا حال کردم با این جمله :)
    پاسخ:
    (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">