منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


دو روز تأخیر...

//bayanbox.ir/id/8372491291545092539?view

نمی دانم شرمندگی ام را چطور توصیف کنم؟!....

منی که بیش از اینها به تو مدیونم، خاص تر از سایر شهیدان،

بین این امتحانات و مشغله ها، تاریخ گم کردم و سالروز آسمانی شدنت را یادم رفت...

تو جزو آن خاص ترین آسمان نشین هایی هستی که چند باری دستم را گرفته ای؛

و من چقدر نمک نشناس تو ام...

هرچند، من، این بنده ی گنه آلوده، نمکدان خدا را هم شکسته ام گاهی...،

شما که خود نمک گیر اویید...!!

اما میدانم که می بخشایی مرا...

به جان زهرا قسمت میدهم...!

هم مرا ببخشای و هم بیش از پیش هوایم را، هوای دل و ذهن و فکر و نگاهم را، داشته باش...



++ شهادتت مبارک، نزدیک تر از برادرم!...

نظرات (۳)

یاد همه‌ی شهدای والامقام گرامی باد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • ب گفته ی اقلیما خوش بحالتون  که ارتباط دارید..!!


    دعامون کنید
    یا علی
    پاسخ:
    شما بیشتر!!
    سلام
    شهید بروجردی ....
    خوش به حالتون که تونستید ارتباط برقرار کنید با این شهید
    بسیار بزرگوارند .
    شفاعتشون نصیبتون ان شالله

    **************

    آه هر چند غل جامعه بر پیکر داشت
    بر تنش باغ گل لاله و نیلوفر داشت

    مثل گودال دچار کمی جا شده بود
    فرقش این بود فقط سایه ی بالا سر داشت

    زحمت چکمه ی سنگین کسی را نکشید
    یعنی پامال نشد تا نفس آخر داشت

    لطف زنجیر همین بود که عریان نشود
    هرچه هم بود ولی پیرهنی در بر داشت

    دختری داشت ولی روسری اش دست نخورد
    دختری داشت ولی دختر او معجر داشت

    یک نفر کشته شد و هفت کفن آوردند
    پاره هم میشد اگر، یک کفن دیگر داشت

    السلام ای بدن بی کفن کربلا
    سوره ی یوسف بی پیرهن کربلا

    ***علی اکبر لطیفیان***

    تسلیت ایام
    پاسخ:
    همه اش از لطف شهید است.
    :
    ممنونم از بابت دعای قشنگ تون...



    بر شما هم تسلیت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">