منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


منیب در تلگرام!

.


سلام.


با اومدن تکنولوژی های جدید، آدم ها طبیعتا سوق داده میشن سمت شون....

وبلاگ ها که زمانی خیلی روبورس بودن، ناچارا کمرنگ میشن....

و جاش میشه کانال و گروه و پیج...!


الغرض،

ما را میتوانید در این کانال دنبال کنید:

کانال داستان های راستان،

  https://telegram.me/joinchat/DpkRbUFHObR87olF-gAcuQ

داستان هایی که قصه نیستند، و ارزش خوانده شدن دارند...


تشریف بیاورید! (:


.

  • چشم به راه

تلگرام

نظرات (۱)

سلام علیکم
میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام مبارک

فکر کنم وبلاگ خیلی بهتر از این شبکه های اجتماعی جدید هست
ممنون از آدرس دادن

عاقبتتون بخیر بحق جواد الائمه علیه السلام
پاسخ:
سلام علیکم و رحمةالله.
سپاس، بر شما هم مبارک...

بله، قبول دارم... خودم که دوست تر دارمش.
اما گاهی ناچاریم.
البته در چشم انداز مون هست که برگردیم، اما برگشتن نصفه و نیمه خوب نیست.
گذاشتم سر فرصت برگردم، به شرط حیات.


ممنون از دعای خوب تون!
التماس دعا،
یا علی ع.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">