منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


من مست مستم یا رضا!

چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !

از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

من خوب می‌دانم بَدَم، اما دوباره آمدم

خاکیِ راه مشهدم، پس سر به راهم یا رضا !

به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن

صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !

وقت نظر بر گنبد و گلدسته‌های عرشیت

افتاده با عمامه‌ها از سر کلاهم یا رضا !

تو شرط مستی هستی و هستم ز نیشابوریان

در صحن جمهوری اگر «مشروطه‌خواه»م یا رضا !

مشروطه و مشروعه را دادم به دست عاقلان

در مجلس مستان تو با پادشاهم یا رضا !

یادم نمی‌آید یکی از دردهای بی حدم

شکر خدا پهلوی تو من روبراهم یا رضا !

از ماه زیباتر تویی، از نوح آقا تر تویی

با اینکه بدنامم ولی دادی پناهم یا رضا !

من در بهشتم پس قسم ساقی! به سقاخانه‌ات  

حتما کشیده دست تو خط بر گناهم یا رضا !

پیش ضریحت پیشتر خیر دو عالم خواستم

عمریست من شرمنده‌ی آن اشتباهم یا رضا !

یا ضامن آهو! بگو صیاد آزادم کند

تا صحن آزادی شبی باشد پناهم یا رضا !

از آب سقا خانه‌ات یک جرعه نوشیدم ببین

«رَستم از این بیت و غزل» من مست مستم یا رضا !

 قاسم صرافان


+ آرزویم برآورده شد!!... إنشاءالله فردا شب در حرم علی بن موسی الرضا دعاگوی دوستان خواهم بود...

دعا کنید دست پر برگردیم،

یا حق.

نظرات (۱۴)

التماس دعا. . .
خوشا به سعادتتون...


باب الجواد
ورودی بهشت

ما رو هم دعا کنین...
پاسخ:
(:
دعاگوی همه ی همسنگران بودیم نزد امام رئوف...


اما حیف لحظه های خوب زندگی همیشه زود می گذرند...
):
اصلا نفهمیدم چطور گذشت این چند روز در قطعه ای از بهشت...؟!
زیارت قبول
پاسخ:
قبول حق إنشاءالله....
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله.
    سپاس از یادآوری تان...

    دعا کنید ما را...
    :(
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • السلام وعلیک یا علی ابن موسی الرضاالمرتضی...





    التماس دعــــــــــا...
    ممنون که دعامون کردید :)
    التماس دعا ...
  • فانوس جزیره
  • این حدیث هدیه به شما
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    بر خواهشهای نفست غلبه کن حکمتت به کمال می رسد.
    غرر الحکم.ح692


    سلام علیکم
    خوش به سعادت شما
    لطفا ما را خاص دعا کنید
    تشکر از ارسال پیش از تاریخ شما
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

    شدیدا محتاج دعایتانم... به آقا بگویید هنوز کار سیدگمنام با شما تمام نشده.. زیارت گوارای وجودتان.. یاعلی

    التماس دعا
  • خانم الفــــ
  • با دستی پر برگردید ان شاءلله
    پاسخ:
    ان شاء الله...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • پس التماس دعا

    سلام برسونید
    پاسخ:
    ما که همچنان محتاج ترینیم....

    سلام را باید کسی برساند که سیمش وصل باشد، نه ما!!...
    از راه دور هم میشود سلام کرد و سلام رساند.... شما سلام ما را هم برسانید.
    رضا رضا میگم و جون میگیرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">