منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


نوا / خدایا گر بنده ای گنهکارم...

خدایا اگر بنده ای بد کارم

شوق رحمت دارم... اشک غم می بارم...

سلاح من چشمان ترم

من به پشت درم

جان مولا وا کن

جان مولا وا کن

جان مولا وا کن

بی قرارم….

انقدر در میزنم

تا که بگشایی....

جای اخر امده

عبد هر جایی...

ای خـــدا....  ای خــدا....

 

 

 

 

 

پخش آنلاین:

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

دانلود با لینک مستقیم:
می‌توانید این نوا را با لینک مستقیم از اینجا دانلود کنید.

 

مداح: حاج محمود کریمی

(برگرفته از بچه های قلم)

  • چشم به راه

مداحی

نظرات (۲)

غروب جمعه دلم گرفته بود داشتم با امام زمان درد دل میکردم این شعر حاجی رو هم زیر لب زمزمه میکردم.آخه من یه گنهکارم .دوستان شما برام دعا کنین تا بتونم به نفس خودم غلبه کنم لااقل بتونم روسفید در خونه امام زمان درد دل کنم.به خدا از دست خودم خسته شدم.میگم یوسف زهرا بیا دورت بگردم ولی باز با گناهام دلشو میشکنم آخه این چه جور عاشقیه.خاک بر سر من.خدایا از سر جرم وگناهم بگذر خدایا کاری کن دیگه گناه نکنم.خدایا وقتی قصد گناه دارم جونمو بگیر تا شرمندت نشم.آخه چقدر دست یوسف زهرا از دست شیعه ای چون من خون باشه.خاک بر سرمن.
  • علیرضا حیدرخانی
  • زیبا مثل همیشه
    ممنون
    یا حق
    پاسخ:
    نظر لطف شماست...
    خوشحالم مفید و مقبول افتاده است...

    حق یارتان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">