منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


چادرت...


 

 

hijab

 

 

بانوی واقعی شما هستید. شمایی که وقتی از خیابان می گذرید نگاه کسی را به دنبال نمی کشانید.

کسی تاج بلورین تان را نمی بیند و کسی الماس وجودتان را چشم زخم نمی زند.
تقدیم به همه ی شما فاطمی سیرتان این دیار.

 

 

 

 

برگرفته از دوئل 

  • چشم به راه

حجاب

ماه مبارک رمضان

نظرات (۱)

سلام
ممنون از حضورتون در مشکات و اظهار لطف
شما هم وب خوبی دارین پیشنهاد می کنم طبق فرمایش حضرت آقا بیشتر به سبک زندگی بپردازین
مشتاق تبادل لینک هم هستم
یاعلی
پاسخ:

سلام و درود بر شما.

سپاس گزارم وب نوپای مرا قابل دونستید...

و هزاران بار سپاس گزار تر بابت تذکر بجای شما...

البته هنوز به هفته نرسیده سن این وبلاگ...!

اما تذکر و یادآوری بسیار بجایی بود. اگر حضرتعالی هم بتوانید مرا در این مهم یاری کنید

و مطالب نابتان را در اختیارم بگذارید، سپاس گزاری ام در کلمات نخواهد گنجید...

التماس دعا،

یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">