منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


چشم های آتشین / پوستر

رسول خدا ( صلی الله علیه و آله و سلم ) :
"هرکس چشمش را از نگاه به نا محرم پر نماید،
خداوند در روز قیامت چشمش را از آتش جهنم پر میکند،
مگر اینکه توبه کند و از این کار برگردد ."

بحارالانوار / ج104 / ص32

 

از: گروه سایبری ترویج عفاف و حجاب

  • چشم به راه

حجاب

عفاف

نظرات (۳)

ترکش یکی از کارای سخته
سلام علیکم خواهرم من از سایت دیدار با وبلاگتان اشنا شدم.خیلی مطالب خوبیه خداخیرتان بدهد.یاعلی
پاسخ:

ممنونم از حضورتون و نیز اظهار لطف شما...

 

یا علی.

  • سرباز گمنام
  • سلام
    حدیث زیبایی بود
    موفق باشید

    یا علی
    پاسخ:

    علیکم السلام.

    سپاس گزارم.

     

    یا علی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">