منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


گل نرگس

1374493914176355_large.jpg

بین این همه گل های رنگ رنگ خدا، نرگس ها را دوست تر دارم.

نرگس وقتی می آید که هیچ گلی نیست و هوا سرد است و خشک و بی روح.....

نرگس می آید تا بهار یادمان نرود...

نرگس می آید با رنگ و عطر یگانه و مدهوش کننده ی خویش....

نرگس، می آید....



پ.ن:

هوای آسمان که هیچ، هوای دل ها هم زمستانی شده....

گل نرگس، نمی آیی؟؟......

نظرات (۷)

  • محدثه انصاری
  • نرگس میآید تا یادمان نرود بهار نزدیک است:)
  • سیده سما
  • نرگس وقتی می آید که هیچ گلی نیست..
    زیبا بود.
    بسیار.
    خداوند ظهور را بر ما نیز بچشاند.
    پاسخ:

    آمین.
  • سَـ ـداد
  • این روز ها گل های نرگس آمده اند


    گل نرگس ما کی می آید...
  • فانوس جزیره
  • ان شاالله به زودی صاحب گل های نرگس می آید ...
    و صاحب همه ما

    سلام علیکم مومن
     عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    إنشاءالله...




    سلام علیکم و رحمة الله.
  • تب باران
  • زمستان دل من گرم شده . فکر کنم اثرات گلخانه ای زمین بر من هم اثر گذاشته که نمی گذارد بارانی شود حالم . برف که جای خود . نمی دانم دل که تو را نمی تپد چگونه زمستان است آقا. وقتی یک ضربه دو ضربه برای شما تپید کمی همسان تشنگی آن وقت شاید بفهمد زمستان استخوان سوزی ست...شاید برفی ببیند که سپیدی آن را مشق کند . شاید آن وقت کمی بیشتر دنبال شما باشد.شاید... ... ... این ماییم که در غیبت کبری ماندیم! "اللهم عجل لولیک الفرج" 
    خدا قوت،خیلی زیبا نوشتید



    نرگس می آید تا بهار یادمان نرود..

  • منورالفکر
  • عجیبه واقعا
    این گل ظریف
    و
    عطر رسوا سازش...

    فریبا وفریبنده زاد!
    ---
    زیرشیروانی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">