منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


یـا ایِــــها العــــزیز و یـا ایـــــها الامیـــــر

 

نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا . . .
این پرچم سیاه تکان می دهد مرا . . .

وقتی شبیه مرده حسینیه می روم،
سینه زنی دومرتبه جان می دهد مرا . . .

من گریه می کنم، عوضش مادرت به حشر،
از آتش عذاب امان می دهد مرا . . .

روزی من به مجلس اشک تو بسته است . . .
اصلا همین عزاست که نان می دهد مرا . . . !

خوردم زمین و نام تو را بردم، ای حسین !
این دست خیر توست، توان می دهد مرا . . .

در ازدحام روز قیامت دلم خوش است
انگشت مادر تو نشان می دهد مرا . . .

من دست خالی آمده ام ، دست من بگیر !
یا ایـــــها العزیز و یا ایـــها الامـــــیر . . .

 
 
  • چشم به راه

حسین بن علی

محرم الحرام

نظرات (۱)

من دست خالی آمده ام ، دست من بگیر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">