منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


راهیان...


http://safirfilm.ir/wp-content/uploads/2015/02/attach201501310847779663012.jpg


خیلی دلم گرفته....

آخه خیلی سخته بعد چند سال مهمان شهدا بودن،

یهو یک سال جلوت رو بگیرن و

نشه که بری.....

و سخت تر از اون اینه که دوستات رو از زیر قرآن رد کنی که برن روی خاک های شلمچه و  فکه و طلائیه و...

و تو فقط گریه کنی و التماس، که مرا هم دعا کنید....

):

):

):

پ.ن:

این چند سال عادت کرده بودم آخر سال برم روی خاک های جنوب و تجدید بیعت و تجدید عشق کنم با شهدا...

اما امسال داره تموم میشه و من جا مونده ام...

حالا سال تموم میشه و من حس میکنم یه چیز بزرگ، خیلی خیلی بزرگ کم دارم....


حاج میثم مطیعی: راهی ام من شکسته دل به زیر باران....

حاج عبدالرضا هلالی:کاروان ها کاروان ها می روند....

  • چشم به راه

راهیان نور

نظرات (۱۱)

و شاید امسال شهدا آمدند کنار شما 

تفکر کنید

یاعلی
  • کمی بودن ...
  • من هیچ سالی قسمت نشده برم:'(

    امسال هم میخاستم امانشد واسه همین امشب میرم گلزارشهدای محلمون...... 
    پاسخ:
    إنشاءالله قسمت تون میشه....،
    چون اصلا تا نرفته باشید نمیشه ازش حرفی بزنیم برایتان...



    خوشا سعادت شما،
    منیبـــــــــ را هم دعا کنید.
  • فاطمه رزم خواه
  • کربلا به رفتن نیست به شدن است
    که اگر به رفتن بود شمر هم کربلاییست!

    البته شاید این قدری دل یک جا مانده را خوش کند ، اما شلمچه همیشه شلمچه است و پاننهادن در ان همیشه حسرت... درست مثل کربلا...
    پاسخ:
    +++


    ):
  • بنت الهدی حسینی
  • کی میدونه سال دیگه راهش میدن یا نه...؟
  • عمار فرهنگ
  • سلام بر فاطمه مادر حسن
    سلام بر فاطمه همسر علی
    سلام بر فاطمه دختر  رسول
    سلام بر فاطمه غم خوار زینب
    سلام بر فاطمه فدای حسین

    با رمان الف لام میم همراه باشید

    من اسمم در اومد ولی نفسم ن..
  • سیدمهدی حاجی آبادی
  • ما هم جا موندیم...
    مثل شما
     لای سیم خاردارهای نفس گیر افتاده ایم و شهدا هم نطلبیدند...
    پاسخ:
    ):
    ):
    ):


    شهدا،
    خودتون به دادمون برسید.....
    بله..امسال تا الان که ما هم نتوستیم بریم...

    ولی به هر حال شرمنده ایم...بروم که چه بگویم....
    پاسخ:
    ):
    ):


    شرمنده ایم... خیلی شرمنده ایم....
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دیگه یوقتایی اینجوریه دیگه....
    پاسخ:
    ):
    ):
    ):

    [و کلی اشک....]
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    لطفا بنده را دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله.
    بر شما نیز....

    چشم،
    اما بیشتر محتاج دعاییم.
    آخ آخ آخ...امسال چرا همه جا میمونن؟
    خداکنه منم جانمونم...
    پاسخ:
    ):

    إنشاءالله برید
    و
    منیبـــــــــ را هم دعاگو باشید...
    سلام ... چقدر سخت. چقدر گلوگیره این بغض.  
    پاسخ:
    ):
    ):
    ):


    خیلی گلوگیره.........

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">