منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


رضایی تو...

رضا هستی و همیشه با تو گفتن و از تو گفتن و در کنار تو بودن برایم امن و رضاست...

و شام شهادت تو، دلم شکسته تر از آینه هاست...

امشب کوچه‏ های توس، آخرین گام‏ های مقدست را به مویه نشسته است....

تو، صدای غریب خراسانی در هیاهوی بی‏ سرانجام فریادها...

خیابان‏ های نور، به گلدسته‏ های به خورشید رسیده‏ ات ختم می‏شوند....

تو آرامش دل‏ های زخمی و بی‏قراری هستی که طنین ناله‏ هایشان، در جان ضریحت می‏پیچد...

از آن سوی آبی‏ ها نگاهمان کن! که سخت آرزومند توایم و نیازمند....


زیارت امام رضا(ع) را از اینجا دانلود کنید.

  • چشم به راه

شهادت امام رضا

نظرات (۱)


متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">