منـــیــبــــــــــــ

اللهم ارحم من لایرحمه العباد، و اقبل من لایقبله البلاد...

منـــیــبــــــــــــ

اللهم عجل لولیک الفرج
و العافیة و النصر،
و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و شیعته و محبیه،
بحق فاطمة الزهراء....

موسسه بیان معنوی


گذشت...

این جمعه و این میلاد هم گذشت و آقا نیامد...

):
امروز حال و هوایمان با سایر نیمه های شعبان فرق داشت...

انگار این داعش و این تکفیری ها و این سربازان کفر و این نامردمان، بدجور حال و هوای دل را بی تاب ظهور کرده بود...
اما چه فایده؟...
مولایی که تنها منتظر است تا شیعیان آدم شوند و او بیاید، نیامد...
یعنی لااقل من آدم نشدم....

االهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعاء.
اللهم عجل لولیک الفرج.


++فراوان محتاجیم به دعا.

نظرات (۴)

العجل آقا
پاسخ:
آمین...
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • ...بگو حافظ دل خسته زشیراز بیاید بنویسد
     که هنوزم که هنوز است چرا یوسف گمگشته به کنعان نرسیده است ؟
    چرا کلبه احزان به گلستان نرسیده است؟
    دل عشق ترک خورد،
     گل زخم نمک خورد،
     زمین مرد،
     زمان بر سر دوشش غم و اندوه به انبوه فقط برد،
    فقط برد،
     زمین مرد، زمین مرد ،
    خداوند گواه است،
    دلم چشم به راه است،
     و در حسرت یک پلک نگاه است، ولی حیف نصیبم فقط آه است
     و همین آه 
    خدایا برسد کاش به جایی، برسد کاش صدایم به صدایی...

    از برای حرم ات این دل من آشوب است

    نکند ســنـگ به پیشـــانی گنبد بزنند...

    پاسخ:
    ...
    ):
  • وحید محمدی
  • سوالم از خودم این بود ...

    این جمعه که بیدار شدی چقدر انتظار ظهور رو کشیدی و از خواب بیدار شدی ....

    چقدر منتظر بودی این جمعه ای که ولادت امامه ... تو همین جمعه امامت بیاد؟؟؟

    اگه اینجوری انتظار بکشیم میاد ....

    انتظار تلاطم میاره نه رکون و سکوت ....

    شاید ما اینجور نیستیم ...

    منتظر دائم درونش آشوبه و قلیان می کنه ...

    بعضی ما حزب اللهی ها حاضر نیستیم به خاطر اماممون از یه عادت اشتباه مثل قلیان کشیدن که بین مذهبی ها داره مد میشه بگذریم ... اون موقع اسم خودمون رو هم می ذاریم منتظر ...

    حب و بغض ما پیرو حب و بغض ولی نیست متاسفانه ...

    پاسخ:
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">